måndag 23 juni 2008

Smslandet.se - Gratis SMS och kontantkort!

Smslandet.se är en av de äldsta rewardsidorna med över
300 000 medlemmar!
Smslandet har en väldigt snygg och fräsch hemsida som är väldigt lätt att förstå och använda. Det finns ofta tävlingar där du både kan vinna krediter och prylar som mobiltelefoner, parfym och andra saker.
Du samlar krediter, 1 kredit = 1 sms. Du kan även växla in dina krediter mot kontantkort.
När du skickar ett SMS så står ditt eget mobilnummer som avsändare och du skicka det till mobiltelefoner i både Sverige och utlandet. SMSet skickas direkt!
Det finns många erbjudanden som du kan ta del av om du vill få extra krediter.
Enligt mig är Smslandet.se en av de bästa rewardsidorna!

Namn: Smslandet.se
Rewards: SMS och kontantkortspåfyllning
Hur tjänar jag krediter: Ta del av erbjudanden, deltag i tävlingar och värva vänner.
Fördelar: Många erbjudanden, snabba SMS, snabb support, det finns ofta tävlingar... Listan kan göras lång!
Nackdelar: Jag kan faktiskt inte komma på något dåligt med Smslandet.se
Betyg: 5/5


Klicka här för att bli medlem på Smslandet.se. Du får även 4 krediter bara genom att bli medlem!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Sv: Tack :D. Jag använder en vanlig kompaktkamera från Pentax. :) Optio L20 heter den ;).

Anonym sa...

Sv: Ojoj.. Det kommer jag banne mig inte ihåg! :O Men kan ta reda på det imorgon, haha ;).

Anonym sa...

åhå, tack så mycket! :D

Anonym sa...

tack så mycket !
använder mig av en canons eos 400d.

Anonym sa...

smart

Anonym sa...

Svar: Helt klart godkänd ;-)

Anonym sa...

Svar: Gör det :)

Anonym sa...

de finns många fina formar där :) ta en titt, hihi

Anonym sa...

Jag frågade om dom ville sponsra.

Anonym sa...

Kanske inte, men det finns massa annat kul man kan köpa ;) och förresten kommer ju inte svärmor varje gång det vankas tårta, eller? HIHI!

Anonym sa...

Jag har fått ett presentkort på H&M för 700:- samt en biobiljett. Har du?