söndag 29 juni 2008

WowFreeSweden.com - Gratis prylar


UPDATE: WowFreeSweden erbjuder nu också presentkort på HQhair.com, bra butik med bla. parfym. Presentkort à 650kr och 2000kr!!
WowFreeSweden.com kan du få gratis prylar så som ett Xbox 360, en digitalkamera, sockervaddsmaskin, en dator och flera andra prylar. Du blir medlem, sedan tjänar du 1 kredit genom att slutföra någon eller några av sidans olika erbjudanden. Sedan värvar du ett antal kompisar som också dom ska tjäna 1 kredit för att dom ska räknas som en godkänd värvning för dig. Efter att du själv tjänat 1 kredit och värvat rätt antal medlemmar som gör detsamma så skickas din pryl helt gratis! (Du behöver inte tjäna 1 kredit för att kunna börja värva medlemmar, det kan du göra senare)
Som du kan se på bilden så har jag fått ett PSP :)

Namn: WowFreeSweden.com
Rewards: XBox 360, Dell Dator, Sony PSP, Digitalkamera, 20GB iPod, Nintendo Wii, 32 LCD TV och Sockervadd maskin.
Vad ska jag göra för att få en gratis pryl: Ta del av ett erbjudande och värva några vänner som gör detsamma. Mer detaljerad beskrivning ovan!
Fördelar:Snabb support och det är enkelt att få dyra saker snabbt och gratis.
Nackdelar:Finns för lite rewards
Betyg: 4/5

Klicka här för att bli medlem på WowFreeSweden!

11 kommentarer:

Anonym sa...

svar: tackar :)
kolla gärna in i min blogg ofta =)

Anonym sa...

tackar :)

Anonym sa...

Svar: Tack, jag är verkligen glad :D

Anonym sa...

Jo jag vet.. förstår alla. Är inte alltid själv så aktiv längre.

Anonym sa...

Hur mkt poäng har du där då?

Anonym sa...

Ja verkligen.
Oacceptabelt tycker jag.

Anonym sa...

Ja, det är gott.
Men det blev chokladmördegskakor.. Igen.

Anonym sa...

Fått hem något därifrån ännu?

Anonym sa...

Sorry .. jag missade bilden.

Anonym sa...

Ja, det var en konstig fråga.
Tyvärr inte då jag inte dricka cocacola.. Hurså?

Anonym sa...

Aha ... vad synd.. att jag inga har.